Powered by Smartsupp
nejčastější otázky a odpovědi

FAQ’s

Nejčastější otázky a odpovědi

Základy nakupování

Jaké jsou možnosti doručení ?

Kola doručujeme prostřednictvím dopravce DPD na vámi určenou adresu. Volte proto prosím adresu, kde budete k zastižení během pracovní doby. Vždy vám zašleme sledovací kód zásilky, abyste měli v každém okamžiku informaci, kde se vaše kolo nachází.

Jak mohu jízdní kolo případně vrátit ?

Víme, že kupovat jízdní kolo on-line má i své nevýhody. Proto jízdní kolo můžete vrátit do 30 dnů od jeho doručení bez udání důvodů a my vám vrátíme peníze. Myslete jen na to, že kolo musí být nepoužité, nepoškozené a vrácené v originální krabici. V opačném případě vám budeme muset strhnout část vámi zaplacených peněz. A to bychom neradi.

Posíláme jízdní kola do zahraničí ?

Ano. Není problém jízdní kolo poslat zdarma po celé EU. Ve nečlenských států EU v Evropě vám budeme nuceni účtovat poplatek za dopravu a clo. Mimo Evropu a do Ruska kola neposíláme.

Platby

Jakým způsobem můžete zaplatit ?

Nejjednodušší je platba kreditní kartou. Můžete použít nejběžnější karty Mastercard a Visa, ale i jiné. Samozřejmě nabízíme platbu pomocí ApplePay nebo GooglePay. Další možností je platba prostřednictvím PayPal. V neposlední řadě je možnost platit převodem na náš účet. V tom případě vyberte proformu a my vám zašleme všechny potřebné údaje pro platbu.

Jakou kreditní kartou mohu platit ?

Těmi nejrozšířenějšími! Tedy konkrétně Visa,Eurocard/Mastercad, AMEX nebo UnionPay.

Platím nějaké další poplatky či daně ?

Ne, proč? Naše ceny jsou pro zákazníky v EU konečné a s DPH, neplatíte žádné další daně nebo poplatky včetně poplatku za dopravu.

Doprava a doručení

Chci vrátit své jízdní kolo, co mám dělat?

Je to jednoduché. Vyplňte formulář na naší stránce https://www.sava-bicycles.cz/pages/return-bike a my se o zbytek postaráme.

Jak dlouho trvá vrácení peněz ?

U objednávek, které ještě nebyly expedovány vracíme peníze okamžitě po jejich zrušení. Pak už záleží pouze na rychlosti vaší banky, kdy vám peníze vrátí. U vrácených kol do5 pracovních dnů ode dne, kdy kolo od vás obdržíme. Každé takové kolo musí prohlédnout náš servisní technik, že je ve stejném stavu, jako vám bylo odesláno.

Jak mohu změnit, nebo zrušit moji objednávku ?

Potřebujete něco změnit ve své již odeslané a potvrzené objednávce? Nebo ji celou zrušit? Nevadí. To se může stát každému. Napište nám email na support@sava-bicycles.com, jako předmět zprávy napište číslo objednávky a do textu napište všechny požadované změny. Spolu se určitě domluvíme, a když ne, tak zavoláme, abychom si změny potvrdili.

Potřebuju pomoc, kam mohu napsat ?

Rádi vám samozřejmě s čímkoliv pomůžeme. Napište nám na support@sava-bicycles.com, my se vám určitě brzo ozveme.

Jízdní kola Sava

Kde můžu servisovat svoje jízdní kolo Sava ?

Pravidelný servis kola je nezbytnou podmínkou pro bezchybnou funkčnost vašeho kola. Servisem nejen získáte jistotu, že se na své kolo můžete kdykoliv spolehnout, ale i předejdete nákladným výměnám neservisovaných, a proto nadměrně opotřebovaných komponentů. Jak se tedy starat o vaše kolo Sava? 3 možnosti 1. Pošlete ho do našeho servisního střediska Zkušený tým mechaniků Sava se o vaše kolo postará. Vyplňte formulář, zabalte kolo do Sava safe boxu a my objednáme odvoz kola DPD. Víc řešit nemusíte. 2. Jsem šikovný a kolo není raketoplán Ano, mezi cyklisty je spousta šikovných lidí, kteří preferují si kolo opravit sami. I přesto Vám nabízíme pár osvědčených rad, jak se o své kolo postarat. A i kdyby jste náhodou zjistili, že potřebujete trošku poradit, napište nám. Odpovíme, co nejdřív. 3. Mám v okolí prověřený servis Nechcete kolo nikam posílat, ani řešit servis sám? Nevadí. Najděte ve svém okolí dobře hodnocený servis jízdních kol a nechte svoji Savu oservisovat tam. Pokud náhodou budou kolegové z místního servisu potřebovat s něčím pomoc, ať nám napíší. Ozveme se jim.

Potřebuju reklamovat svoje jízdní kolo Sava ?

I to se může stát. Nebojte, problém určitě vyřešíme. Napište našemu servisnímu technikovi na support@sava-bicycles.com. Ozveme se vám co nejdříve.

Jak prodloužit záruku na rám na 15 let ?

Je to jednoduché, Zaregistrujte si své jízdní kolo pomocí formuláře na https://service.sava-bicycles.com/register

Kde se jízdní kola Sava vyrábí ?

Jízdní kola se montují v České republice z dílů vyráběných v jihovýchodní Asii. Naše rámy a další karbonové komponenty si vyrábíme ve vlastní moderní továrně v Číně. Veškeré problémy a náhradní díly ale řešíme přímo v Evropě. Takže nemusíte mít strach, že případné reklamace budou dlouho trvat.

Mohu odblokovat rychlostní limit na svém elektrokole Sava ?

Ano, můžete. Ale musíte si být vědomi právních následků této operace. Pokud se přece jenom pro odblokování rozhodnete, napište nám na support@sava-bicycles.com . Domluvíme spolu termín návštěvy našeho poprodejního servisního centra.

Kde najdu informace o motoru ExtraDrive 500 ?

Tady https://www.sava-bicycles.cz/blogs/news/sava-motor Zde naleznete nejen informace o motoru ExtraDrive 500, ale i srovnání s motorem Bafang.

YOUR CART (0)

No Products in the Cart